PONT DE DESEMBRE VISITANT ELX, TABARCA, TORREVELLA I LA MATA (DEL 6 AL 8 DESEMBRE).

385,00  (+0,00 taxes d'aeroport)

 

 

SKU: N/A Categoria:

Descripció

PONT DE DESEMBRE VISITANT ELX, TABARCA, TORREVELLA I LA MATA

 

ITINERARI

DIA 6 Desembre. : VALÈNCIA – STA POLA – Ílla de TABARCA – ELX

Eixida de València a les 8 del matí al Carrer Guillem de Castro, Porta de l’Antiga Facultat de Medicina.

Continuació de viatge cap a la localitat de Santa Pola on embarcarem amb destí a l’Ílla de Tabarca, fundada pel rei Carles III amb pescadors alliberats de l’illa tunisiana de Tabarka. Per això també és coneguda com Nova Tabarca. NOTA IMPORTANT.- Esta activitat està condicionada a les condicions

Desembarcarem i anirem a conèixer els racons més simbòlics d’aquesta xicoteta illa, com l’església de S.Pere i S.Pau, , les antigues muralles amb les portes de Sant Miquel, Sant Rafael i Sant Gabriel, la plaça Major,… Dinarem un “caldero” típic de l’ílla a un dels seus restaurants. Tindrem temps lliure per recórrer els seus carrers i passejar fins al far, comprar algun record,…  A continuació embarcarem per tornar a Santa Pola i continuar viatge cap a Elx on ens allotjarem a  l’hotel. Sopar per lliure.

 

DIA 7 Desembre : ELX.

Desdejunarem a l’hotel i desprès anirem a descobrir i conèixer una ciutat que amaga un passat històric prou desconegut per a molta gent. Segur que sorprendrà .

Passejarem pels seu casc històric carrer de l’Hospital ,plaça de la Glorieta, amb la rèplica de la Dama d’Elx,  carrer Corredera, Plaça de Baix, Ajuntament,.. i visitarem la Basílica de Santa Maria, antiga mesquita musulmana , avui reuneix els estils renaixentista,  barroc i neoclàssic. Famosa per formar part de l’escenari en la representació del Misteri d’Elx.(Patrimoni Immaterial de la Humanitat –UNESCO-)

Visitarem la part medieval, àrab i cristiana, torre de Calaforra, Palau de Altamira,…

Anirem a conèixer el “Huerto del Cura” amb la seua palmera Imperial, anomenada així en honor a l’emperadriu “Sissi” , després de quedar impressionada al veure-la en la visita que va fer a la ciutat d’Elx.  També visitarem l’impressionant Palmeral. Dinarem a un restaurant de la ciutat. El sopar serà per lliure.

 

 

. DIA 8  de Desembre: ELX – P.N.TORREVELLA i La MATA – Xàtiva – VALÊNCIA.

Desdejunarem a l’hotel i desprès, amb les maletes al bus, anirem a conèixer el Parc Natural de les llacunes de La Mata i Torrevella. Format per dues llacunes salines connectades amb la mar i separades per un  anticlinal.  Anirem al Centre d’Interpretació i passejarem per alguns dels seus senders per contemplar aquest peculiar paisatge.

A continuació, continuarem viatge cap a Xàtiva, on farem una parada tècnica amb temps suficient per poder dinar per lliure i, després passejarem per l’emblemàtic carrer Moncada i anirem a la plaça de la Seu per observar la Col·legiata de Sta. Maria i l’antic Hospital Real.  Desprès del passeig iniciarem la tornada a València., amb arribada prevista al voltant de les 19 hores a Guillem de Castro. (Antiga porta de la Facultat de Medicina).

 

PREU PER PERSONA.- 385€

SUPL. HAB INDIVIDUAL 90€

PREU INSCRPCIÓ.- 50 (no reemborsable)

ENS ACOMPANYARÀ: MANEL GIL

 

INCLOU

– Bus des de València per a tot el recorregut

– Hotel *** amb bona ubicació en ELX

– 2 desdejunis + 2 dinars

– Entrades del programa i tiquet de vaixell

– Assegurança de viatge.

Informació addicional

PesN/A
Assegurança - Anul·lació

A. Inclosa, A. no inclosa

Tipus habitació

Doble, Individual

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigueu els primers a ressenyar “PONT DE DESEMBRE VISITANT ELX, TABARCA, TORREVELLA I LA MATA (DEL 6 AL 8 DESEMBRE).”