TITLE

DESCRIPTION

MADEIRA, LA PERLA DE L’ATLANTIC (DEL 21 AL 27 DE MAIG)

995,00  (+240,00 taxes d'aeroport)

Limpiar
SKU: N/D Categoría:

Descripción del producto

ITINERARI

21 DE MAIG: VALÈNCIA – FUNCHAL

Eixida un avió des de València fins arribar a Madeira. Una vegada en Funchal farem una presa de contacte a la ciudad.

22 DE MAIG: FUNCHAL

Visita el famós mercat de Funchal amb una selecció impressionant de llegums i fruits exòtics, tot seguit visitarem el nucli històric de la ciutat, la catedral Sé i una bodega típica de Madeira.

23 DE MAIG: FUNCHAL – EST DE MADEIRA

Anirem a Poiso d’on ens dirigirem al Pic do Arieiro, admirarem els grandiosos que envolten gran part de l’illa. Baixarem fins Riveiro Frio, lloc conegut pels seus jardins i plantes endèmiques així com pels seus vivers de truites. Continuarem cap a Santanta, ciutat famosa per les seues típiques cases rectangulars. Tornada a Funchal, amb parada en Porto de Cruz i l’extrem Est, per gaudir de les  impressionants panoràmiques de la costa de Ponta de Sao Lourenzo.

24 DE MAIG: FUNCHAL – CAP GIRÂO – SANTANA – RIBEIRO FRIO

A la cerca de dofins i balenes per l’oceà Atlàntic, navegant fins a cap Girâo. Visitarem Santana amb les seues construccions en forma de barraca, que ens fan distinguir el poble des de la llunyania. A la vespradafarem una suau passetjada, la Levada Balcôes pel parc natural de Ribeiro Frio i conclourem amb les colossals vistes del mirador Terreiro da Luta.

25 DE MAIG: FUNCHAL – OEST DE MADEIRA

Començarem la jornada al poble pesquer de Cámara de Lobos, passant per la Ribera Brava, Ponta do Sol, Calheta, la Meseta de Pau da Serra fins arribar a Rabasal. Continuarem per la costa Nord fins Porto Moniz. Seguirem el trajecte creuant aqueta magnífica costa fins Porto Moinz, seguirem travessant aquesta costa dins arribar a Sao Vicente. Després de dinar creuarem el Vall fins Encumeada, on podrem observar el Vall fins Encumenada, on podrem observar el mar al nord i al sud de l’illa. De tornada realitzarem una parada Cavo Girao, el penya – segat més alt d’Europa.

26 DE MAIG: FUNCHAL – EIRA DO SERRADO- MONTE

Farem una excursió cap a Eira i Monte començarem pels Pics dos Barcelos pujant fins Eira do Serrado, amb vistes panoràmiques de Curral das Freiras. Continuarem fins a Mont, un lloc històric on podrem gaudir de la mísitica església de Nuestra Señora do Monte, patrona de l’illa. A la vesprada visitarem el museu de Quintas das Cruzes, on es troba la col·lecció d’arts decoratives de Cesar Filipe Gomes, col·leccionista de Madeira. També visitarem el convent de Santa Clara i l’Església Nossa Senhora da Conceiçâo en Funchal.

27 DE MAIG: FUNCHAL – VALÈNCIA

Matí lliure a funchal. Tornada a València

ENS ACOMPANYARÀ: PACO BAIXAULI

INCLOU

• Vols València – Funchal – València (via Lisboa)
  • Autobús per a les excursions i trasllats
  • Hotel****.
  • Mitja pesió (6 sopars i 6 desdejnis)
  • Totes les visites que s’indiquen en l’itinerari (tiquets d’entrada No inclosos)
  • Assegurança de viatges

Doble, Individual

Valoraciones

No hay valoraciones aún.

Sé el primero en valorar “MADEIRA, LA PERLA DE L’ATLANTIC (DEL 21 AL 27 DE MAIG)”

HORARI D’OFICINA

De dilluns a divendres de 9:30 a 13:30 h i de 16:00 a 19:00 h

(Divendres per la vesprada tancat)